Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

Benkő Dániel a bevállalós nőkre bukik

2009.11.12. 03:19 CbbhuAdmin

 "A Cool élő műsorában a "Benkő feleséget keres" című reality két legutóbbi kiesőjét, Csillát és Katit láttuk vendégül, akik hétfőn búcsúztak el a vőlegénytől.

 

A hölgyek Müller Attilának elárulták, sajnálják, amiért a tervezettnél előbb kellett távozniuk Dániel bűvköréből, de ugyanakkor belátják, a sors nem nekik szánta a nőcsábász lantművészt.

- Jeleket kaptam, ezért is jelentkeztem a műsorba, de rájöttem, hogy bár Dániel ízig-vérig férfi, mégsem hozzám tartozik. Én sokkal inkább a lelki síkon közelítettem volna hozzá, ő viszont a testiséget és a bevállalósabb nőket részesíti előnyben - árulta el Csilla, utóbbi állításával pedig Kati is egyetértett, aki szintén úgy érzi, hogy a lantművész a pikáns vonalon ismerkedik szívesen."

cikk: http://www.bulvaros.hu/cikk/e36sdm/

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: tv live celeb rtl klub cool bulvár szex sztár keres benkő feleséget rtlklub.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr401519383

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Benkőcsók 2009.12.07. 22:41:29

Be kell vallanom, hogy függök Benkőn, mint dohányos a cigarettán. Hiába pocsék. Nézem. (Lehet ezért nem pocsék?). Viszont ma egy dolog szöget ütött bennem. Konkrétan, hogy Benkő szeret csókolózni. De hogy?! Na, erről lehet szavazni:  &...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása