HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

Használt bugyit küldtek a kiscsillagnak

2009.12.12. 07:01 CbbhuAdmin

 

A pénteki napon rendhagyó módon két vendég látogatott a Blikk szerkesztőségébe, akik rekord számú kérdést kaptak. A Csillag születikből előző hét szombaton kiesett Brasch Bence és Horváth Tamás két órán keresztül válaszolt olvasóink kérdéseire.

szandi:

Szia Tomi. Nagyon szomorú voltam, mikor kiestél, mert neked drukkoltam. Nagyon jól énekelsz!!! Remélem hallani fogunk még rólad. Szerinted ki nyeri meg??? Kivel vagy barátságban???

Horváth Tamás:

Szia Szandi! 
Kedves tőled, hogy nekem drukkoltál. Nem tudom ki nyeri meg, de mindenkinek szurkolok. Mindenki esélyes a győzelemre. Jó barátság alakult ki a Viktorral és a Bencével, de imádom a többieket is.

Tündi:

sziasztok! nagyon szomorúak vagytok az miatt, hogy kiestetek? 
jajj Bence, képzeld el, hogy a volt osztálytársaid azt híresztelik, hogy Te amúgy egy lúzer vagy... hát remélem, hogy nincs igazuk :D és nyugodj meg, nekem sem jó a mozgásom :D

Brasch Bence, Horváth Tamás:

Szia Tündi!! 

Egyáltalán nem vagyunk elkeseredve, sőt örülünk, hogy az RTL Klub által ilyen sok ember megismerhetett minket.

csíí:

szia Tomi. 
mért nem vagy fenn semmilyen közösségi portálon (myvip, iwiw)?

Horváth Tamás:

Szia Csíí, azért nem vagyok fent ezeken az oldalakon, mert egy másfél éve úgy gondoltam, hogy sok szabadidőt vesz el. Inkább gitározok és stúdiózom.

Angéla:

Bence, küldtem neked postán bugyit, de nem mostam ki még. Vissza küldöd nekem? Mert Tamásnak akartam!

Brasch Bence, Horváth Tamás:

Szia Angéla, a bugyit egyelőre még nem kaptam meg, de ha megkapom, akkor majd Tamással felváltva hordjuk! :))))

forrás:blikk.hu

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1001591880

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyárlátogatás 2009.12.12. 09:43:38

Soha nem gondoltam volna, hogy életem eddigi legfinomabb töpörtyűjét pont az RTL Klub egyik panorámás tárgyalójában fogom elfogyasztani a csatorna programigazgatójának társaságában. Hogyan készült? - teszi fel a sokakat érdeklő kérdést kedvenc Discover...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása