HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

Vásáry André: "Mindig azt éreztem, apám másfajta fiút szeretett volna"

2009.11.13. 18:48 CbbhuAdmin

 

 

Vásáry André: "Mindig azt éreztem, apám másfajta fiút szeretett volna"

 

2009. november 13., péntek 18:30

Vajon milyen lehet megbirkózni egy gyereknek azzal, hogy a saját szülei nem fogadják el? Vásáry Andrét, a Csillag születik versenyzőjét is sokáig bántotta, hogy családja nem támogatja döntésében. Márpedig ő mindig is énekes akart lenni. A szőnyeg alá söpört családi problémák újra előkerültek a verseny kapcsán.

André sokáig titkolta, hogy énektanárhoz jár, a saját szülei sem tudták ezt róla évekig. Összespórolt pénzéből fizette az órákat, otthon pedig azt mondta, focizni jár. 

"A kottáimat mindig dugdostam, és attól rettegtem, hogy egyszer véletlenül megtalálják. Édesapám mérnök, az ő édesapja pedig katonatiszt volt, így apu otthon ennek megfelelő nevelést kapott. Bár mi már nem úgy éltünk, mint egy kaszárnyában, mégsem értették meg a zene iránti rajongásomat. Mindig azt éreztem, nem tudok megfelelni neki, ő másfajta fiút szeretett volna" - mesélte André a Bestben. "Tudtam, arra vágynak, hogy normális polgári foglalkozásom legyen. Nem is volt felhőtlen a viszonyom a szüleimmel, minden alkalmat megragadtak, hogy letérítsenek az utamról. De én nem hagytam magam, és a támogatásuk nélkül is megpróbáltam boldogulni" - tette hozzá.

Fotó: rtlklub.sajtoklub.tv/Nánási Pál
Fotó: rtlklub.sajtoklub.tv/Nánási Pál

André később még nehezebb helyzetbe került, el kellett költöznie otthonról. Hogy a Csillag születik tehetségkutató műsor kapcsán hogyan alakult kapcsolata a szüleivel, kiderül az e heti Bestből.

forrás:http://www.storyonline.hu/hirek/csillag_szuletik_vasary_andre/20293/

 

Szólj hozzá!

Címkék: rtl klub csillag andré rtlklub.hu vásáry születi

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr41523134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása