HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

Fenyő Iván: "Már másképp állok a lányokhoz"

2009.11.11. 06:01 CbbhuAdmin

 "Azt, hogy mennyire jó színész is Fenyő Iván, akkor érted meg, ha személyesen találkozol vele. Még véletlenül sem az a randizgató, nőfaló, egoista pasas, akiket játszani szokott. Már nem.

Úgy hallottam, nem voltál mindig ilyen kiegyensúlyozott? 
Sosem csináltam titkot abból, hogy az életemet gyökeresen megváltoztatta a 2007 tavaszán történt autóbaleset. Persze nem csak ez, mert a változás mindenkinél jelen van. Egy folyamat, amely születésünk óta tart, de az egyszerűbb érthetőség kedvéért maradjunk ennél a történetnél. A baleset komoly jel volt, nehéz lett volna nem észrevenni. A figyelmetlenségem, rohanásom, állandó pörgésem odavezetett, hogy egy teljesen ártatlan emberben kárt tettem. Sokféleképpen megmagyarázhattam volna ezt az esetet magamnak és másoknak, én azonban a félrebeszélés helyett megértettem, hogy eljött az ideje a változásnak. Hogy nem azon az úton járok, amiért itt vagyok, és meg kell keresnem önmagamat, akit a nagy rohanásban valahol elhagytam. Persze hálás vagyok minden élménynek, amit átélhettem, mert minden a fejlődésünket szolgálja. Például ha nincs ez a baleset, most biztosan nem ülnénk itt.

 

Kemény dolog szembenézni a hibáinkkal? 
Relatív, mit nevezünk hibának. Ki ezt, ki azt. Ha valamiről úgy érzed, ez nem te vagy, akkor rajtad áll, hogy változtass. Hányan vannak, akik hiába ütköznek folyton falba, hiába kapják fentről a jeleket, mégis ugyanúgy élik az életüket! Akár halálukig képtelenek változtatni. Én is túlléphettem volna ezen a baleseten, hogy csak rossz napom volt, nem figyeltem, majd legközelebb óvatosabb leszek, és élhettem volna ugyanúgy. De már nem akartam ezt így tovább folytatni, hanem elgondolkodtam, és változtattam. Hála és köszönet érte. Ennek az új életnek a része a jóga is, de van mellette sok más is.  

A lányok hogyan viszonyultak a megváltozott Fenyő Ivánhoz? Nem hiányzik nekik az autóval száguldozó vagány srác? 
Nem jól gondolod, én nem a megváltozott Fenyő Iván vagyok, hiszen folyamatosan változom. Mindenki változik. Egy óra múlva már te sem az leszel, aki most vagy. Tehát nincs ilyen éles határ, hogy ez a régi és ez az új. Minden ott van legbelül. A vagányság is itt van bennem, meg minden más is. A nyitottság a lélekre és a másik emberre. A lányok ügyében egyébként nem hinném, hogy panaszkodnom kéne. Ugyanúgy viszonyulnak hozzám, sőt... Csak most már a lelkük is nagyon számít. Ez régen is így volt, de mégis történt ebben valamiféle kardinális szemszögváltás. Kiegyensúlyozottabb vagyok, tudatosabb, és már nincs meg bennem a feltétlen habzsolás vágya. "
(Folytatás a Maximában!)  
a cikk: http://www.storyonline.hu/hirek/fenyo_ivan_mar_maskepp_allok/20211/

Szólj hozzá!

Címkék: story fenyő iván autóbaleset

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr31517116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása