HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

Olyan, mint egy tank - és örül, hogy a lánya más

2009.11.22. 16:26 CbbhuAdmin

 Már majdnem negyven éve hányja a cigánykereket, lemegy spárgába, szaltózik, lót-fut, és mindezt mosolyogva csinálja. Oszvald Marika nemcsak a színpadon, hanem az életben is ilyen. Azt nem bánja, hogy lánya nem lépett a nyomdokaiba, hírszerkesztő lett.

481781_01d20edf93aab747c2ecd3a06e89d530_wm.jpg

"A lányom egy angyali természet, életem legnagyobb boldogsága. A szakmai siker fantasztikus, de az múlandó, míg ha az embernek olyan gyereke van, amilyet elképzelt, az tartós csoda. Nem bánom, hogy nem lépett a nyomdokaimba. Én olyan vagyok, mint egy tank, átmegyek tűzön-vízen, de a lányom nem ilyen. Hírszerkesztő, s imádja a munkáját. Nagyon jó a kapcsolatom a párjával, ifjabb Knézy Jenővel is, aki már eljegyezte őt" - meséli Oszvald Marika, aki két háztartást vezet. 

"Van egy pesti lakásom és egy gödöllői, ahol tavasztól őszig töltöm a napjaimat. Nemrég szedtem le a cukkinit, a tököt. Fantasztikus, hogy a sajátomat ehetem."
 

forrás:Stop.hu/Napi Ász

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr591544022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása