HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

Beénekelte magát Eszter a pasik közé

2009.11.16. 03:43 CbbhuAdmin

 Az öltözőben kiborult, mert a zsűri lehúzta a produkcióját. Végül továbbjutott

 

BUDAPEST - Végvári Eszter (29) megmentette a nők becsületét! Bár a Csillag születik zsűrije szerint az énekeslánynak semmi keresnivalója nincs a tehetségkutató középdöntőjében, a nézők a múlt szombati utolsó elődöntőben megkönyörültek a szőkeségen, így az énekes egyedüli nőként veszi fel a harcot a férfihad ellen.

Fotó: Földi D. Attila Még több képért kattints!
Fotó: Földi D. Attila Még több képért kattints!

A lány elmondása szerint már gyerekkora óta énekel, a verseny ítészei azonban múlt szombaton úgy vélték, noha gyönyörűen kiénekelte a magas hangokat, mégsem üti meg az RTL Klub Csillag születik középdöntőjének színvonalát. A zsűri többsége nem rejtette véka alá a véleményét, őszintén elmondták Eszternek, hogy véleményük szerint igencsak gyenge volt a produkciója.

Szirtes Tamás volt az egyetlen, aki pozitívan véleményezte a hallottakat. A kemény jelzőket szemlátomást nehezen fogadta a versenyző, könnyeivel küszködve vonult le a színpadról.

- Megtettem a tőlem telhetőt, rosszulesett, hogy ennyire lehurrogtak. El voltam keseredve, mert rengeteget készültem az elődöntőre. A színpadon próbáltam tartani magam, de az öltözőben eltörött a mécses, összeomlottam. Igazságtalannak éreztem, amiket mondtak. Tisztelem a zsűrit, de Szirtes tanár úr szavára adok a legtöbbet - árulta el Eszter, aki a szavazóknak köszönheti, hogy továbbjutott. Kikerekedett szemek, meglepett arcok fogadták Stohl András bejelentését, amikor elárulta, hogy Eszter a negyedik továbbjutó.

A zsűri és a lány sem gondolta volna, hogy a nézők megkönyörülnek rajta. - Alig akartam elhinni. Nem számítottam rá, mert a zsűritagok szinte egytől egyig lehúzták a produkciómat. Örülök, hogy így alakult, bár bevallom, egy kicsit félek a középdöntőtől, mert úgy érzem, hogy a zsűri még kritikusabb lesz velem. Hálás vagyok annak a sok embernek, akik szavaztak, hogy máshogy gondolták. Persze az is lehet, hogy csak azért, hogy legyen egy nő is a versenyben, nem tudom.

forrás: http://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/beenekelte-magat-eszter-a-pasik-koze-2004470

 

Szólj hozzá!

Címkék: rtl klub eszter csillag születik blikk.hu rtlklub.hu vágvári

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr811528069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása