HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

Vonzotta az éjszaka az RTL ifjú sztárját - kellett a pénz

2009.11.15. 22:24 CbbhuAdmin

 A temperamentumos Katja nem jutott tovább a tehetségkutató versenyben, ennek ellenére eldöntötte, hogy nem adja fel! Tizenhat évesen titokban kezdett énekelni az éjszakában. Más családban kitört volna a botrány a lebukást követően, de náluk másképp volt. A mama bölcsebb megoldást választott: ment énekelni ő is a lányával.

"Soha nem kerestünk annyit, mint amikor anyuval léptem fel. Mindig szegények voltunk, hiába dolgoztak a szüleim. Jól jött a pénz" - mondja Sebestyén Katja, akit egy korai szerelem vitt az éjszakába.

"Akkoriban rapper voltam, és beleszerettem egy fiatal cigányprímásba, vonzott az éjszaka. A baráti körből épp éttermet nyitott valaki a belvárosban, oda mentem énekelni. Az utolsó busszal mindig hazaértem."
 

forrás: Stop.hu

Szólj hozzá!

Címkék: rtl klub csillag stop.hu születik rtlbulvar.hu rtlklub.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr751527676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása