HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

Percekig csak folytak a könnyei a ValóVilág egykori sztárjának

2009.11.13. 16:32 CbbhuAdmin

 "Megszületett a ValóVilág egykori sztárjának, Frenkinek és menyasszonyának, Szilvinek első közös gyermeke.

"Szeptember 24-én megérkezett a kislányunk, aki a Mira nevet kapta, melynek jelentése csodálatos" - árulta el a Napi Ásznak Frenki, majd hozzátette: eredetileg apás szülést terveztek.

"Apás szülést akartunk, de mivel Mira négy héttel korábban érkezett, végül császármetszéssel hozták világra, így nem lehettem ott. A szülés után viszont rögtön készítettem róla egy fotót, és amíg nem láthattam, azt a képet nézegettem hosszú percekig, és csak folytak a könnyeim" - árulta el a büszke apa, aki már most szerelmes a kislányába.
 

forrás: http://www.stop.hu/articles/article.php?id=565734

(stop.hu/napi ász)

Szólj hozzá!

Címkék: valóvilág frenki

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr221522818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása