HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

Mészáros Máté: A hasitasis

2009.11.13. 16:40 CbbhuAdmin

 "Egy csapásra ismertté vált Mészáros Máté, a vicces "hasitasis" reklám arca. Máté a Best magazinban azért elárulta, ő "hasitasi" helyett inkább bankban tartja a pénzét.

A harmincnégy éves Mátémeglehetősen későn határozta el, hogy színészmesterségre adja a fejét. "Huszonegy voltam, mikor jelentkeztem az Új Színház stúdiójába és belekerültem a színház világába. Aztán jelentkeztem a színművészetire, harmadjára fel is vettek" - mesélte, és azt is elmondta, hogy együtt játszott a húgával  az egri Gárdonyi Géza Színházban. "Mivel sok előadásban játszottunk együtt, meglehetősen érdekes szituációkba is kerültünk. Előfordult például, hogy ő alakította a feleségemet" -  idézte fel.

További részletek a Bestben!

 

 

forrás: http://www.storyonline.hu/hirek/meszaros_mate_keson_hataroztam_el/20294/

Szólj hozzá!

Címkék: nem reklám bank máté mészáros raiffeisen kér hasitasi kódót

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr681522835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása