HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

Oroszlán Szonja: Újra az Operában jártam!

2009.11.12. 03:35 CbbhuAdmin

 "Újabb kihagyhatatlan élményt kell megosztanom veletek. Vasárnap este egész véletlenül betévedtem az Operába. Nem is igaz, tulajdonképpen legalább egy hónapja vártam ezt az estét.  Új bemutató volt, régóta várt esemény, Dosztojevszkij nyomán Boris Eifman A Karamazov testvérek című balettje. Egyértelmű volt, hogy ott a helyem.

Nem csupán az íróval voltam ez esetben (is) elfogult, de aznap este a főbb szerepekben kedves és kiváló balett-táncos barátaimat csodálhattam: Bajári Leventét Dimitrij és Pazár Krisztát Grushenka szerepében. Nem utolsósorban említeném a zeneszerzőket, ahol meg is kell állnom egy pillanatra, hogy megdicsérjem a koreográfus Boris Eifmant a tökéletes válogatásért, a tánc és a zene magától értetődő és egyértelműnek tűnő harmóniájáért. Tehát nagyrészt S. Rachmaninov festi alá harmonikusan az izgalmas és feszített történetet, a szerelmi jeleneteket M. Muszorgszkij könnyíti meg nekünk, Wagner pedig a látomások bizarr élményéért és a valóságtól való elemelésért felel. Pardon, majdnem kihagytam Grushenka külön orosz népzenei motívumait, azt a fájdalmas, de léha érzetet, amit ad nekünk a múltbéli orosz pórnép."

folytatás a blogjában: http://www.kulturpart.hu/blog/435/mestermunka

 

Szólj hozzá!

Címkék: blog opera oroszlán twitter csillag születik szonja

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr281519399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása