HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

Miért szed potencianövelőt Nagy Feró?

2009.11.10. 00:25 CbbhuAdmin

 "A barátaim egy koncert után hívtak, hogy menjek velük éjjel szórakozni - mesélte egy korábbi interjúban. a Beatrice frontembere - Mondták, hogy sok lány lesz, de nincs gond, hiszen mindannyian bevesznek majd egy pirulát, ami csodát tesz velük. Azt furcsálltam, hogy negyvenévesen miért kell nekik élénkítő, nekem eszembe nem jutott volna annyi idősen pótszerhez nyúlni, mindenesetre nem hagyott nyugodni a kíváncsiság. Akkor nem mentem velük, de nem sokkal később én is kipróbáltam a szert. Nem tagadom, valóban csodákat éltem át. A feleségem is csodálkozott, mitől lettem hirtelen ilyen fickós. Én meg rettentően büszke voltam magamra. Naná, hogy manapság is bekapok néha egy pirulát! Nem szégyen ez."

innen a cikk: 

http://www.storyonline.hu/hirek/miert_szed_potencianovelot_nagy_fero/20153/

Szólj hozzá!

Címkék: nagy sztory fero sztoryonline.hu potencianovelo

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr241514303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása