HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

Edvin Marton : "Puszit kaptam tőle..."

2009.11.08. 18:03 CbbhuAdmin

 "Alapjában véve nagyon pozitív, és romantikus lélek vagyok. Úgy kezdtem a hegedülést, hogy szerelmes lettem - öt éves koromban, az óvodában - egy Andrea nevű lányba, és szerenádozni szerettem volna neki. Egy év alatt a Süss fel napot megtanultam, és eljátszottam neki az óvodában. Puszit kaptam tőle, nagyon örültem neki. Mentem haza anyukámnak elújságolni, hogy micsoda sikerem volt, és mondtam neki, hogy akkor mindig is hegedülni szeretnék."- mondta Edvin Marton.

teljes cikk:

http://www.bulvaros.hu/cikk/v8noth/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr861509543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása