HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

SZTOJKA: Elítélem Cozma gyilkosát!

2009.11.22. 04:56 CbbhuAdmin

 KECSKEMÉT - Annyira megrémült a verekedéstől, hogy ijedtében kimenekült a Patrióta lokálból Sztojka Iván, a Cozma-gyilkosság egyik gyanúsítottja.

 

A férfi jelenleg a kecskeméti börtönben ül előzetes letartóztatásban. Sztojka továbbra is ártatlannak vallja magát, állítása szerint ő nem volt az utcán, amikor leszúrták a veszprémi kézilabdázót február 8-án - mondta el az RTL Klub Fókusz Plusz című műsorában. Sztojka egy 20 fős társasággal érkezett a Patrióta lokálba.

„Azt vettem észre, hogy Győző (a másik gyanúsított - a szerk.) közelebb lép hozzám, és mondja, hogy őt figyeli az a magas srác" - emlékezett viszsza. Sztojka nem ismerte a kézilabdázókat, azt gondolta, kidobóemberekkel akaszkodtak össze.

Németh Győző és Cozma között kitört a verekedés.

Sztojka állítása szerint már csak a dulakodásra lett figyelmes, és ijedtében a tömeggel együtt kimenekült a helyiségből.

„Amikor kiértem, tőlem jobbra megláttam Cozmát, és akkor felfutottam a harmadik emeletre a többiekhez, majd mindenki lejött. Akkor láttam, hogy Marian Cozma fekszik a földön, az út közepén.

Sztojka Iván azt mondja, nincs köze Cozma meggyilkolásához
Sztojka állítja, nincs köze Cozma meggyilkolásához

 

Nem tudom pontosan, hogy halott volt-e. Nem tudom, hogy ki tette ezt, mert én nem láttam. Csak azt tudom üzenni Marian Cozma családjának, hogy nagyon sajnálom, ami történt a fiukkal. Én is elítélem azt, aki ezt tette!"

forrás: blikk.hu

a teljes videó: http://www.rtlhirek.hu/video/76079

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr101543023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása