HTML

A Celeb Blog! Celebblog Celebblog Celebblog

Sztár hírek, Celeb hírek innen-onnan.

Archívum

Szerelmes lett Benkő feleségjelöltje, csak nem Dánielbe!

2009.11.13. 19:29 CbbhuAdmin

"Ezen a héten is több feleségjelöltnek kellett távozni Benkő Dániel villájából. A kiesettek hamar beletörődtek a lantművész döntésébe. A hatvani vállalkozó úgy érezte, nem kapta volna meg Benkő Dánieltől a megfelelő törődést és gyermeket sem vállalna, a nyakigláb modell pedig túl idősnek találta a művészt.

"Dániellel a villában találkoztam először. Meglett volna bennem a hajlandóság a házasságra, ha olyan férfival hozott volna össze a sors, aki tetszik, és akivel egy hullámhosszon vagyok, akkor simán férjhez megyek. Dániel azonban nem tetszett nekem. Amikor közelebbről megláttam, tudtam, hogy ebből a kapcsolatból nem lesz semmi, mert egyáltalán nem vonzódtam hozzá. Kedves és nagyon vicces, de nem az esetem" - vélekedett Farkas Kata, akire két nappal a kiköltözés után rátalált a szerelem.

"Nem szeretném elkiabálni, de ebben a srácban minden megvan, ami vonzó lehet számomra egy férfiban. Markáns, szuper magas és okos."

               Farkas Kata

Fotó: rtlklub.sajtoklub.tv/Bársony Bence

forrás: http://www.stop.hu/articles/article.php?id=565816

 

Szólj hozzá!

Címkék: rtl klub keres benkő dániel feleséget rtlklub.hu benkő:d

A bejegyzés trackback címe:

https://celebblog.blog.hu/api/trackback/id/tr331523222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása